27 Mart 2013 Çarşamba

ezgi sena & miraç tuna

Ezgi sena 27 aylik miraç ise 10 aylik birlikte büyüyoruz .Evde beni anlamayan kücük bebekler var.Ama olsun her durumda mutlu ol mak lazim cok sukur cocuklarimla mutluyum ve bir daha boyle bir firsatin yani is hayatim boyunca bir daha bu kadar uzun onlarin yaninda kala5micam her ne kadar bazen imdaatt diye bagimak istesemde bu boyle ..calisan anne olmak boyle birseymis iki kucuk cocuklu anne onlar icin en iyisini yamaya calisan anne .Saat 11 ezgi senayla ogle yemegimizi yaptik ve sabah sporu niyetine ebrulide plates yaptik birazdan mirac uyanicak ezgiyle biraz oyun oynamam lazim yazi yazmamdan pek hoslanmadi Bu benim ilk yazim haliyle nerden baslicami ve nasil yazacagimi bilmiyorum .Su anda bezine doldurdu tuvalet egitimi hayalim yine suya düstü .Anne diyor ;" adam gibi calis dersine ders calisiyorum dedim ona cunku tableti acinca kediyi ac diyor kedi uyuyor dedim.Nasil vakit bulcam bilmiyorum ama simdilik kisa kisa yazicam onlarinda vaktinden calmadan tabi bu yuzden tekrar mesai baslasin blogumun ilk yazsida burda sonlasin ..bu arada bu tablete alismamda uzun surcek galiba alfabe felc oldu ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne dersin ? :)